Nog één weekend te gaan! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Daniël Scheffer - WaarBenJij.nu Nog één weekend te gaan! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Daniël Scheffer - WaarBenJij.nu

Nog één weekend te gaan!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniël

17 Januari 2014 | Nederland, Nijverdal

Het is dan bijna zover. Zondag gaan Gerben en ik er dan echt tegen aan! 3,5 maand grotendeels onbekende landen bezoeken, 3,5 maand nieuwe mensen leren kennen, 3,5 maand met alleen een rugzak op de rug, 3,5 maand oppassen voor dolle honden, apen en vleermuizen en natuurlijk 3,5 maand m'n hoofd leeg maken en nadenken over dingen die echt belangrijk zijn!

Alle belangrijke zaken zijn geregeld, zoveel mogelijk mensen bezocht en gesproken en de tas bijna gepakt. Volgens mij kan er weinig meer fout gaan.

Tijdens onze reis zal ik proberen regelmatig een verslag en wat foto's te plaatsen op deze site, zodat je ons enigszins kan volgens tijdens de reis van ons leven.

Onder de reisverslagen kun je reageren als je dat wilt, vind ik in ieder geval erg leuk!

Tot over 3,5 maand!
Daan

• 18 Januari 2014 - 13:05

Marije:

Have fun ! En geniet van je reis, Gods zegen :)

• 18 Januari 2014 - 13:07

Yorrick:

Ik ga jullie missen!:(

• 18 Januari 2014 - 13:12

Erika:

Jongens heel veel plezier en geniet ervan! Een hele goede reis en Gods zegen voor jullie tijdens de dingen die jullie zullen tegen komen en meemaken.

• 18 Januari 2014 - 16:13

Yolanda&Herman:

Daan, een hele goede vlucht morgen. Ga genieten en we bidden voor jullie!

• 19 Januari 2014 - 01:29

Richard En Ria Stolmeijer:

Daan, heel veel plezier en geniet van jullie reis en de dingen die je allemaal gaat doen. Kom gezond weer terug en Gods zegen.

• 23 Januari 2014 - 08:11

Ellemiek:

Gaaf jullie gesproken en ongeveer gezien te hebben. Een goede 2e etappe in jullie reis!

• 23 Januari 2014 - 18:02

Julian Bruggeman:

veel plezier in verweggistan! namens iedereen hier!

• 03 Februari 2014 - 17:55

Opa Gert:

Hallo reizigers,

Ik heb net jullie belevenissen tot hiertoe gelezen. Straks print ik ze even uit voor oma.
    We blijven graag op de hoogte. Vandaag overigens een heerlijke voorjaarsdag hier.
    Hart. groet,
    Opa